Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

oktatás...

 

Most találtam meg ezt az oktatás párbeszéd jegyzetet, a piszkozatok között várakozott jobb sorsára..

A TEREMTŐI-TUDATOSSÁG-ról:

Az Oktatás kollektív-közös mátrixunk, hálónk, amit együtt tartunk fent. Ezt egész egyszerűen nem lehet eg

 

2014.04.24.

Szetag Zsuzsa (szülő):

„A napokban visszacsúsztam az iskolával kapcsolatban, sajna még belementem a vetítésbe, berántott, és írtam is bőszen a cikket a csúnya kormányról, aki buta törvénykezéseket hozott be az oktatási rendszerbe..!

 Pontosan tudtam, ellenállok neki, ott az energiám, szépen tartom ezzel, de nem tudtam levenni a szemem a vetítésről!

Aztán egyszer csak rájöttem, ez a mérleg két pólusa, ami most épp itt van, az előző kormány a nagy liberalizmust játszotta, ez a mostani pont az ellentétét: a mérleg másik oldalát, a dogmatizmust játssza, mert csak ezt tudja egyelőre játszani…

Ahol épp tartunk az ébredésünkben, ezt tükrözi a kormányunk!

 Ha már mindkét pólust kipróbáltuk kellőképpen akkor majd közelíthetünk középre, ami egy új lesz, de ehhez még magunkon kell dolgozni, hisz pontosan tudom azt is, hogy semmi nincs kívül!”

 

Shana:

„Ez IGEN! De szépen látod, ezt még én sem néztem így meg. Nagyon ügyes vagy, gratulálok!

Ezt ki is kéne emelni, mert nagyon fontos meglátás.

 Igen, valóban, már minden verzió kipróbáltatott, mindegyik kapott lehetőséget.

 Nincs tovább!

 Az oktatásban minden oldal, minden lehetségesség kipróbálva, és minden, amit abból meg lehetett tapasztalni vagy esetleg elő lehetett hívni, az meg van.

 Most Jön a Tényleges Fordulás, hisz ezért is lett valósan központosítva…, bármit is képzelnek a központosítók, mert a magban, a középpontban lehet átfordulni.

Tehát most a lebontás kezdődik, az összeomlás, aminek egyik eleme a jelen pedagógus társadalom egységbe tömörülése, lázadozása. Ennek is oka van, bár nem az, amit hisznek. Az egységbe tömörülés az első lépése annak, hogy majd az egész egyben bomolhasson.

Mármint az egész eddigi pedagógus szemléletmód, kezdve azzal, hogy mit kell tanítani, hogyan kell tanítani és ki kinek mit tanít és miért.

Vége annak, hogy kívülről szerzett információk rögzítő, tároló edényét gyártsanak a gyerekekből.

 Ezért lettek az elmúlt években kikísérletezve a különböző alternatív iskolatípusok.  

Mindben van érték, és mindenben vannak emberi tényezők.

 A valóságba, az ÚJ OKTATÁS-ba (bár talán ez a szó nem is jó rá valósan) való átfordulásban valójában mindenhonnan az eszenciát, az előhívott új módokat és értékeket visszük át, mindegyikből integráltan.  

Amikor ez egyben összeáll majd, akkor lesz meg a valódi Új oktatás alapképe.

 

 Amit aztán persze lehet teljesen egyedien, szabadon, a helyi viszonyoknak megfelelően rugalmasan megvalósítani, bármit bárhogyan, a lényeg a kreativitás, a szabadság, és a legfontosabb, hogy mi felel meg az adott helyen a gyerekeknek leginkább.

Az alapfogalmak, az alapcél és fókuszpont is megváltozik majd, mondjuk, a Gyermekek kerülnek végre a valós középpontba.

 

Eddig az volt a cél, hogy mindig az aktuális piaci és politikai érdekeknek megfelelő gyermek anyag kerüljön ki az oktatás fedőnevű birkagyártó gyárakból.

 Ez nem oktatás, és akikkel ezt végeztették, azok nem pedagógusok voltak, hanem gyermeklélek, kreativitás, egységlátás, egyediség letörő és egységesítő szakmunkások.

 

 Elnézést a kivételektől, akik ebben a kényszerített erőszakos megélhetési oktató iparágban valamennyire gyerek barátabb módon próbálták megvalósítani a vezetés, irányítás alapcéljait.

Azt hiszem, itt most megállok… talán egyelőre elég ennyi.” 

 

Shana egy német nemzetiségi általános iskola igazgatójának:

„Szakmai szempontból, ami összetettebb és általánosabb  eszencia-előhívás van jelen pillanatban, ami egy Új Alap Idea halmaz lesz, amit kb. mi szülünk be a Tudati-Köz-ös-TÉR-be.

Ehhez összeszedjük magunkon keresztül az összes SZÍV-Tér elemet az adott Idea Témában.

 Aztán hogy az egyéniben, helyiben kinek hogy? Az majd egyedien adja magát. Az én  fiam is a leghagyományosabb, régi rendszerű iskolát választotta (ami a tudattalan szülő-apai-anyai programból eredt), mint ahogy te is a porosz rendszerű oktatást, mert ahhoz, hogy az eddigi teljes spektrum meglegyen nagyban, kell a legalja és az összes többi, amit eddig annak ellen tartva bárki előhívott iskola, oktatás témában. (waldorf, summerhill... stb... ) Ezeknek az előhívásoknak az eszenciája fog átfordulni egy ÚJ Iskola Ideaként kb. az ÚJ TUDAT-HÁLÓRA...

valami ilyesmit csinálunk így közösen nagyban az ÚJ TUDAT Hálóval,  hogy amik az eddigi teremtés szöveten előhívódtak(3. dimenzió) részletekben, arról a sallangot lebontva, ami emberi-személyiség rész, a tiszta szellemi részeket pásztázzuk egybe a Tudat Tiszta Fényévével, és ettől születik egy ÚJ tapasztalati Ideakép az Új hálóra (Kristályhálóra), amiben benne van az eddigi tapasztalati Egész az adott Idea Témában.

(ez lehet, hogy kicsit bonyolultan hangzik így, majd tisztul idővel)

 

 "...Minden tudatos teremtő így működik egyéniben, hogy akkor mozdul ha biztonságos számára, már eltudja képzelni, vagyis lehetségessé válik számára egy teljesen új nézőpont, és kész is lesz lelkileg, szellemileg a változásra.

Így Terveztük el a nagybani változást is, hogy finoman, lépésről lépésre bontunk és teremtünk, biztonságosan, csak azt a részt, amire már készek vagyunk, és ha már jól körbejártunk azzal az adott témával kapcsolatban mindent, akkor az összes lehetségességből megszüljük azt, ami összeállhat abból egyáltalán. Ugyan így lesz az oktatással is.

 

Nálad (és sokaknál) egy-két alap fogalmat és értelmezést kéne átkapcsolni, ami jelen pillanatban a legégetőbb akadályozó lehet. Mivel az elme számára akkor biztonságos bármi, ha van jó alapos megértés, körbejárás előtte…

 

Manifesztálási idő:

Mikorra válik láthatóvá a bennünk megszületett, kiérlelt új nézőpontunk, teremtésünk, például az oktatással kapcsolatban?

 

Minél alacsonyabb teremtő-tudatfázisban van az ember, minél inkább akaratból teremt még, elme, vagy egyre inkább belsőbb jó érzésből, majd egyre tisztább szándékból, vagy aztán szív-teremtői-térből, majd aztán közös Szív-TÉR-társteremtésben...

-ezek lépcsők felfelé( vagy befelé-lefelé) a Forrás (forrásunk) felé-,

annál hamarabb válik láthatóvá a teremtés.

Minél magasabb teremtő tudat fázisban teremtünk, annál gyorsabb a manifesztációja a teremtésnek, hiszen annál közelebb vagyunk a forráshoz, a magunk forrásához is, és ilyen formában egyre közelebb vagyunk a valódi eredettervünk legmagasabb perspektívájához is.

Így lesz egyre gyorsabb maga a megnyilvánulása is, a láthatóban...

https://szivkozpont.eoldal.hu/cikkek/tudatossag/teremtoi-tudatossagunk-fazisai.-idetlen-teremteseink-miniszteriuma.html

 

Egyéni-közösségi szint.

Mit jelent az egyéni szint és mit a közösségi, és mikor melyik nézőpontunkba célszerű beállni?

 

...Van még egy fontos pont, ahol fordul a Tudat fókusza, az egyéniből a közösbe, és elsődlegessé válik a közös-társ-teremtés a „mindenki számára legnagyobb jó” szerint, és az magától rendezi az egyénit is.

 Ez egy oda-vissza nézőpontja a tudatnak, nem vagy-vagy, hanem a két végpontja. Bármelyik nézőpontból nézed, ugyanazt látod, csak másik irányodból.

 Amikor bontunk, szerencsésebb egyéniben nézni,

 amikor a teremtést nézzük, akkor szerencsés egyre magasabb perspektívából nézni...,

 ami a mindenkinek jó, mert az a legmagasabb, és az fog neked is a legjobb lenni, és így az fog a leggyorsabban megnyilvánulni is.

 

Jelenlegi működő rendszerekbe nem illeszthetőség kérdésére:

Az ÚJ oktatás teremtés semmilyen módon nem tud illeszkedni a mostani, központosított rendszerbe, sőt, valójában semmilyen keret-elemet nem viszünk tovább. Értsd úgy, hogy értelmezhetetlen a központi vizsga, központi tanterv, tankötelezettségi szabályok, bizonyítványok, alap, közép, felsőfok, intézményesítés... stb...

 

Azért vagy most iskolaigazgató a jelenlegi legrégebbi verzióban, rendszerben, azért jártuk végig, azért csináltuk meg olyan szépen a családfáját a felépítésének, hogy egyben lásd, amit bontani kell.

 Ami lesz helyette, azt már társ-teremtésben csináljuk, mégpedig úgy, hogy az összes eddigi iskolatípust pásztázza végig a Tudat Fénye, amik eddig létrejött próbálkozások, működések.

 Ezek mind nem véletlenül jöttek létre, mindben vannak jó és fontos elemek, és természetesen az emberi tényezőkből adódóan inkább elhagyhatóak.

 Tehát valójában neked nem kell ÚJAT szülnöd, egy akárhányadik valamilyent, hiszen Te "Iskola Igazgató" Minőség Vagy, aki az egészet átláthatja, mint központi Elem az adott Témában szakértő, tapasztaló.

 Az lát rá a legjobban az összes eddigi előhívott típusra, aki a legalaposabban ismeri a legmélyebb rendszerűt, és szépen minden tudatszinten teremtődött azok alternatív változatait,  így képes megérteni, mi mihez képest lett előhívva.

 

Tehát az iskola Témában, mint közösségi elemben te egy igen jó rálátással bíró egyén vagy.

 Mivel az "iskola", "oktatás" nem egyéni szintű érdek, hanem közösségi, itt az a nézőpont a célszerű, amikor felülről nézel rá, a legmagasabb perspektívából, amiben benne van az összes fajta iskola típus, és az azokban lévő ÉRTÉKES elemeket kiszedegeted a Szív-Teredbe, ahol Mindenkivel egy Vagyunk, és azt gyúrod egybe magadban.

Ez innentől így egyben mindenki számára elérhető lesz.

De ezt nem kell egyedül csinálnod, itt jön be szintén a téma közösségi szintjéből adódóan az, hogy míg te a porosz rendszert, az alulról tartó legszélesebb rétegeket, tömegeket magában foglaló iskolarendszert ismerted meg közvetlenül, és még jó néhányat, addig a többiek ehhez képest annak alternatív részeit.

Pl. Waldorf, egyházi, summerhill, vagy otthontanulás...stb...

Ezekkel a társakkal ültök majd össze kb., és osztjátok meg az adott struktúrák tapasztalatát, és szűritek ki közösen a szíveteken keresztül, hogy mi az, ami ebből mind-mind jó és átemelhető és összerakható.

Ez lesz egy nagy közös társteremtés, amiben minden eddigi jó elem egyben megtalálható. Ez nem jelenti azt, hogy minden iskolának ilyen összegyúrt, minden elemet tartalmazónak kéne majd aztán lenni az Új teremtésben, csak azt jelenti, hogy egybe kerül az egész Információ, ami azután mindenki számára elérhető lesz, amire majd mindenki tud csatlakozni.

 

Shana:

„…Az elsődleges alapfogalom, ami változni fog:

"Ki kinek mit tanít?",

tehát egy kétirányú folyamat veszi hamarosan kezdetét, ahogyan fordulni fog az emberiség tudatossága, ennek az alapja maga az oktatás ÚJ nézőpontja.

Ezt szintén nem mi találjuk ki, már kitaláltuk, most csak kezdünk hozzá összerendeződni és hívjuk elő, hozzuk be, és kezdjük el megvalósítani.”

 

G. R. (Helyteremtő Közösség):

„A Helyteremtőkben mi az "Oktatás" csoportot átneveztük "Tanulás" csoporttá, és az 'egy autoritás megmondja a tutit' helyett 'közös tanulás' a módszertan.”

 

Shana:

 

A kétirányúság azt jelenti az én felsőbb (Isteni) nézőpontom szerint,

hogy egyrészt a felnőttek tanulnak a beszülető gyerekektől,

 mert ők még látják, tudják, átlátják az Egészet, ami a felnőttek rendszerében már le van zárva, tehát a felnőtt rajtuk keresztül kezd és tud emlékezni a valódi önmagára az által, hogy őket megfigyeli, együtt van velük nyitottsággal, tehát kifejezetten a tanulási, emlékezési szándékkal...

 

(Mint mikor én mentem a roma gyerekekkel, és hagytam, hogy vezessenek, és ők tanítottak engem nagyon-nagyon sok mindenre az alatt az idő alatt, amíg velük voltam. Tanították, mutatták azt a természetes együttműködést, amit pl. akár a helyteremtők is most ki akarnak találni.

 A gyerekek egy pillanat alatt megmutatták, ők ezt hogyan is Élik szervesen jelen pillanatban, tehát ezeket elég csak tőlük lemásolni, és integrálni, vagyis inkább magunknak is visszaemlékezni erre.)

 Ha részletesebben érdekel, majd leírom miket láttam, és tanultam gyakorlatiasan. Csoportegységről, vezetésről, segítésről, együtt mozdulásról, együttgondolkodásról... stb... mind ezt 1 órás velük való kirándulás alatt, 3-15 éves-ig gyerekektől)

 

A másik oldala a folyamatnak,

 

hogy mi mire is „tanítjuk” a gyerekeket”.

A mi feladatunk valójában csak annyi, hogy a fizikai világunkban segítsük az eligazodásukat,

 és a legnagyobb figyelemmel ismerjük fel, hogy melyik gyermeknek mire is van szüksége,

 milyen háttértámogatásra, eszközökre, információkra ahhoz, hogy azt tudja egyre inkább kibontakoztatni, amivel valójában beszületett a lélek, amilyen tervekkel jött.

 Mára már ott tartunk többen, hogy semmiféle korosztályi besorolást sem látunk fontosnak, azt sem, hogy legyen egy általános sablon (mint ami jelen pillanatban van bolygó szinten), hogy milyen korcsoportnak milyen alapinformációkkal kell rendelkeznie. Írás, olvasás, matematika, stb… hanyadikban mi az alapkövetelmény, alap műveltség szintű sablon elvárások mindenkitől… stb…

 

 Maga a követelmény is teljesen eltűnik, mint fogalom, hisz megfordul a folyamat, és minden egy nagy „kísérletezéssé”, játékos felfedezéssé válik a gyermekek számára, bármilyen témáról legyen is szó, ők választják meg, azt is, hogy egyénileg, vagy csoportosan szeretnének inkább belemerülni, vagy mikor kivel szeretnének az adott témákban kapcsolódni, és kitől mit szeretnének hozzá beintegrálni.

A mi feladatunk az étlapot felmutatni, és ők választanak, és a további feladtunk az eszközöket és segítséget biztosítani nekik hozzá minden módon, hogy kiteljesedjenek az adott kérdéskörökben. A gyakorlati megvalósítását persze én magam egyedül még nem látom, csak meg van bennem, és szerencsére egyre többekben ugyanaz a lélekcsomag, és amikor ezek a csomagtulajdonosok találkoznak, akkor tudjuk elő is hívni a gyakorlatban…

 

Van még több része is a csomagnak. Az átmeneti időszak, attól függően, ki hol tart, akár felnőtt, aki visszafelé halad önmagában (önismeret-emlékezés), akár a gyerekek részről, attól függően mennyire távolodott már el a valódi céljaitól, vagyis a valódi önmagától.

 Tehát mennyire esett már ki a jelenlegi rendszerbe, és az mennyire darabolta őt szét…

A visszafelé haladás, az emlékezés minden tudati rétegnél más és más segítséget kíván, nem lehet lépcsőket kihagyni visszafelé sem.

 Ezért mentem végig iskolapéldaszerűen a visszafelé haladásban, és az átfordulásban, közben rögzítve, hogy milyen tudati lépcsőn, milyen minőségeket hív elő az ember, ami nélkül egyszerűen nincs továbblépés visszafelé, hogy jól felismerhetőek és tudatosak legyenek a lépcsőfokok, tudat és lélekfejlődési fázisok, amin keresztül mindenkit kísérnek majd a segítők visszafelé  önmagukba.

Az adott lelki, tudati fázisban levők, az emlékezésük adott pontján valók azonos érdeklődéssel fognak bírni, és azonos minőségek előhívásán gyakorlatoznak, akár tudnak róla akár nem…

Így őket is lehet akár szervezettebb együtt mozduló, együtt dolgozó (öntanuló-emlékező)csoportokba rendezni, ha ezt az igényt érzik… …

Fontos, hogy minden lelki és tudati fázis fejlődési szakaszban csak és kizárólag az tud valós segítséget nyújtani bárkinek, aki azon a lélek-tudat fejlődési fázison már túlhaladt önmagán belül. Így fognak majd hamarosan a valós segítők a helyükre állni, hisz amin már valósan túlhaladtál, azt felismered, abban már tudsz együtt érző, valós támogatást nyújtani minimum a saját példádon keresztül.

Ez valójában ugyanaz a minőség, mint ahogy a gyerekeket megfigyeljük és másolva tanulunk tőlük, a felnőttek visszafelé haladásában is ugyan ez működik, tehát megfigyeli, együtt él, együtt mozog azokkal, akik már az adott lélekfejlődésen túl vannak, és másolva, megfigyelve egyszerűen képes lesz emlékezni rá önmagában…

Egyelőre ennyit írnék…  sok modell került kidolgozásra szellemi vezetés által, ahol eljátszatták velünk a különböző tudati fázisokat, nem csak az egyedit, hanem az egész bolygó szintű, emberiség szintű tudati váltást…

 

Ennek alapvetően 3 nagy fázisa, fordulási, felállási fázisa van, és azon belül vannak adott minőségek, amik a támasztékot adják a tudatnak…

Olyan, mint ahogy a pici baba elkezd a fekvő helyzetből először csak forogni, majd négykézlábra állni, majd felállni és önmagában megállni a térben, minden külső kapaszkodó nélkül.”

 

 

Kováts-Szőcs Anita (pedagógus – otthontanulás):

„…Az oktatás szempontjából az volt az érdekes, hogy az új iskolával úgy egyeztünk meg, hogy havonta egy napot ott tölt Béni, és nem lesz külön vizsga, hanem ezek alapján értékelik. De azért a munkafüzeteket töltsük. Na, ettől kap az én szegény gyermekem frászt, meg görcsöket, és én is rosszul vagyok az egésztől. Hogy azért kell típusfeladatokat gyakorolnunk, hogy megtanuljon valamit, amit csak az iskolában lehet használni, sehol máshol. Ő világosan érzi a hiábavalóságát (én meg már megtapasztaltam :)), úgyhogy most haladékot kértem tőle a szeptemberi iskolában töltött napig, ott majd bemutatkozik, aztán meglátjuk, mi lesz. (Egyébként közben: legyen meg a Te akaratod...)

Tegnap beszéltem a spirituálisan nyitott barátnőmmel (bár neki az oktatás nem téma), az ő gyerekei is ebbe az iskolába járnak. Mikor felvázoltam neki ezt a feleslegességet, akkor azt mondta, hogy de hát hosszú idő, amíg az iskola tart, azért muszáj ehhez edződni. És ekkor villant be nekem, hogy basszuskulcs, pont az ilyen gondolatokkal konzerváljuk ezt a helyzetet, és én nem ezt akarom. Azt, hogy épüljön az új. És ezért zavar engem borzasztóan ez a munkafüzet töltögetés. Nekem nem ez a dolgom. Nem azokat az időket éljük már, ahol hosszú időket kell eltölteni teljesen értelmetlen dolgokkal. (A gyerek felé azért egyfélét kommunikálok, azt mondom neki, amit érzek :)) És szerintem ez az egész már nem tart sokáig, legalábbis az én életemben nem.”

 

Kováts-Szőcs Anita (pedagógus – otthontanulás):

„Tegnap eszembe jutottál, megint volt pár "betompult" napom, és tegnap kezdtem érezni, hogy tenni kéne valamit. Hogy lehetne összefogni az erőket?

A FB-n van egy csoport, a Hívatlanul, el is mentem velük tüntetni október 5-én, bár tisztában vagyok vele, hogy nem a tüntetés oldja meg a dolgokat, csak szerettem volna jelezni, hogy a tanárok mellett vagyok, akik készek változni, változtatni.

De most már csalódott vagyok... Egyszerűen nem bírnak lejönni a "kell", a "kötelező", a "követelmény", a "tanterv", a "tantárgyak", és hogy "mindenképp tanítani kell a gyerekeket" témáról. Már bele se szólok a vitába, mert tök felesleges, megteszi helyettem pár másik ember, látom, mennyi haszna van. Nincs itt semmi más, csak Mátrix-erősítés, meg elvétve egy pár ellentartás, ezzel meg sokra megyünk. Meg van itt olyan is, aki azt hiszi, magas energiákkal kommunikál, őszintén szólva a felét sem értem, amit meg igen, az inkább tűnik vasdoronggal csapkodásnak.

Sok tanár sértésnek veszi az otthonoktatást, mert az a "pedagógusszakma lealázása", részemről max. a mátrixé, a kultúráé, illetve nem is a lealázása, hanem az, hogy kijövök belőle.

Szóval valahogy úgy látom, a bontás elvégzése nélkül akarnak építeni, abból pedig sok jó nem fog kisülni. Kb. mintha a szobában áttolnám a bútorokat egyik sarokból a másikba, és meg lennék róla győződve, hogy más helyen vagyok más bútorokkal...

 

 

Kalocsai Ágota (pedagógus):

„Ami most beugrott elsőként, hogy annak idején végeztem egy MindLab pedagógusi képzést is, ez játékokon keresztül fejleszt egy csomó készséget.

Tök jó egyébként, de színtisztán logikára épít mindent, és egy ilyen órát "kellett" volna megtartanom, amikor rájöttem, hogy nem teszek bele a rendszerbe egy olyat, ami erősíti, hogy előre legyártott sémák alapján működjünk.

Inkább arra figyeltem:

- hogy élvezzék, amit játszanak,

- a kreatív energiák felszabadítása, megélése,

- a fejek teletömése helyett hagyni a szív megéléseit,

- azon "módszerek" bevitele, amik önmagukhoz engedik őket közel, nem pedig eltávolítják,

- régi fájdalom energiák kitisztítása, ez még 1 hónapja is volt egy középsuliban,

- pedagógusoknak új szemlélet kialakítása, hogy az a fontos, a gyerek hol tart, nem pedig a tananyag ledarálása,

- lássuk meg, ha másképpen állok egy gyerekhez, másképp tud "működni".

Tőszavakban ilyesmik. A pedagógusok is higgyék el, hogy nem bábok, hanem képesek változást elérni, azt, hogy egyre inkább mindent fogni akarnak, jónak értékelem olyan szempontból, hogy azért akarják, mert esik szét az egész és ez jó, hihi

Mármint kormányszinten értem az utolsó gondolatot…”

 

Kalocsai Ágota (pedagógus):

„A tapasztalás számít, hogy Neked mit mond, hogy érzékeled, milyen érzéseket vált ki az Egy-Én szintjén, mert ezen keresztül kerül be minden a köz-ősbe, erre megtanítani őket, hogy előhozzák a MAGjukból a kapcsolódásokat, hogy Szeretetben tudjanak kapcsolódni ÖnMagukhoz és így másokhoz.

Hogy felesleges a fejbe betömködni mindent, egyrészt elavult, másrészt a valós tudáshoz hozzá tud férni, ha képes rá.

Hogy a "Galaktikus Google" a Barátod, ha tudod használni, hihi”

 

Ezt írtam bele a semmibe, hogy emlékeztetni kell őket, hogy hozzáférésük van hozzá:D

És hagyni, hogy benne legyenek, ne kirángatni onnan, igen, nekünk meg emlékezni rá.

Sok "motiválatlan" tinivel, főleg fiúk találkoztam, nem érdekli őket a tanulás, nem lehet őket rávenni, hogy csak a suli és a szülők kedvéért tanuljanak. Nem értik, miért kell ez nekik, miért nem hagyják békén, szinte csak a foci, vagy csak a szgépes játék érdekli őket (valószínűleg leszakadtak arról, ami valóban érdekelné őket) szóval, ezt a megnyomorítást azonnal abba kell hagyni!

Azért tegyünk helyre egy fontos dolgot: a Léleknek van teste és nem fordítva!!!!

Merthogy vki arra hivatkozott, hogy egy 9 éves kislánynak korai lélekről beszélni, és ezzel csak árt neki az anyukája…”

 

Shana:

„Sőt, őket valójában még tanítani sem kell erre, mert ők még tudják, nekünk kell visszaemlékezni rá, és oda visszatanulni magunkat, amit ők még alapból tudnak és mutatnak.. hm? Persze akik már kijjebb vannak, azokat is visszafelé segítjük...”

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.